Niyang Rapik Full Movie


Tonton Online Full Streaming Filem Niyang Rapik
Sinopsis Niyang Rapik:-
Filem Niyang Rapik adalah sebuah Filem seram, Plot persembahannya menjurus kearah pengembaran dan triler. Cerita bermula apabila dikejutkan dengan kematian Zack yang di sebabkan oleh penyakit busung pada perutnya. Kematian Zack benar-benar memeranjatkan 4 rakan karibnya iaitu Helmi , Saiful , Zizan dan Amir. Mereka semua merupakan lepasan pelajar jurusan Kajian Sejarah, mereka bercadang kembali ke Niyang Rapik untuk memulangkan kerambit lama yang diambil sewaktu melakukan projek tahun akhir kajian peninggalan sejarah di sana yang dikatakan punca kematian Zack.
namun setelah memulangkan kerambit lama tersebut kepada tuannya, mereka masih diganggu pelbagai kejadian aneh. Keadaan semakin huru-hara, anggapan mereka mengenai Kendil tersebut sebagai punca ternyata salah. Rupanya ada sebab lain yang menyebabkan mereka diseksa sedemikian.
Rupanya ada kesalahan besar yang telah salah seorang dari mereka berlima lakukan sewaktu berada di Kampung Niyang Rapik setahun yang lalu. Salah seorang dari mereka telah meniduri Laila dan meninggalkan Laila. Beberapa bulan kemudian Laila didapati mengandung dan telah membunuh diri sebab malu dengan ayahnya.
Ayah Laila telah mengambil keputusan untuk membalas dendam dengan menghantar santau yang akan membawa maut kepada mereka berlima bermula dengan Zack. Ini adalah kerana beliau tidak dapat tahu siapa sebenarnya yang bertanggungjawap sebab Laila merahsiakannya. Disebabkan terlalu marah beliau ambil keputusan untuk menghapuskan kesemuanya.

Tajuk Filem
Niyang Rapik

Pengarah
Ahmad Idham

Penerbit
Excellent Pictures Sdn. Bhd.

Pelakon
Nasir Bilal Khan
Fizz Fairuz
Zed Zaidi
Kamal Adli
Awal Ashaari
Shaheizy Sam
Liyana Jasmay
Shahronizam Noor
Datuk Ahmad Tamimi Siregar
Nasir Bilal Khan
Dian P. Ramlee

Trailer Niyang Rapik:


Tonton Online Niyang Rapik:
KLIK SINI



No comments:

Post a Comment

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate