Filem Hoore Hoore Full Movie


Sinopsis filem Hoore Hoore

Filem Hoore Hoore mengisahkan seorang wanita bertubuh besar Nurul Aiman yang mempunyai tubuh yang agak gempal dan tidak terlalu cantik, bendul tapi berhati baik. Namun begitu, cirri-ciri kewanitaan tetap ada seperti gadis-gadis yang lain. Aiman mempunyai 2 orang sahabat baik Lana dan Azadan, mereka adalah rakan sekampung dan satu sekolah. Hubungan mereka erat dan mesra. Ibunya bernama Lia, dan ayahnya bernama Hairil. Nenek Aiman bernama Nenda Zaimah dan tinggal tinggal bersama mereka.

Di sekolah Aiman mempunyai seorang kawan bernama Johari, seorang yang tampan dan segak. Dalam diam Johari menyukai Aiman. Dalam pada itu, Lana dan seorang rakan sekolah yang lawa dan popular bernama Rita juga sangat meminati Johari. Rita seorang gadis yang ego dan sentiasa cari pasal dengan Aiman. Ayah Johari pula ialah seorang Ustaz iaitu Cikgu Murshid.

Pada masa yang sama, Aiman tergerak untuk menyertai pertandingan Ratu Impian yang di anjurkan oleh sebuah majalah. Rita juga menyertai pertandingan itu. Mengetahui yang Aiman juga menyertai pertandingan itu, Pelbagai rintangan yang dihadapi oleh Aiman bukan saja dari musuh ketatnya Rita tetapi masyarakat memandang serong akan niatnya itu. Filem ini akan menemui penonton pada 2012.

Pelakon Hoore Hoore :Akim, kilafairy, Nurfarah Nazirah, Harun Salim Bachik , Adibah Noor, Sahronozam Noor, Aznil hj Nawawi, Fauziah Nawi, Nur Shazwana, Afi Faris, Shahila Shariff, Syafiqah Md. Jemey, Mohamad Nabil, Mohd Faiz

Tonton Online:
KLIK SINI

14 comments:

  1. kenapa tak boleh tgk filem Hoore hoore nie..

    ReplyDelete
  2. Thanks for uploading tis movie......I like:-)

    ReplyDelete
  3. boley je, x reti tu yg x ley tgok ....

    ReplyDelete
  4. asal ta leh tgk admin?!

    ReplyDelete
  5. hrp admin wt tutorial cm ne care nk tgok natang nie sbb rmai hmba Allah yg x tau cm ne nk bkk...klau boley wt instruction ckt kasi dyowg fhm

    ReplyDelete
  6. KENAPA CERITA INI TIDAK BOLEH DITONTON

    ReplyDelete
  7. thnks upload.....
    best juga cite ni =)
    i like....

    ReplyDelete
  8. Korang nie semua deng uh skip ad la deng!

    ReplyDelete
  9. asl x leh tgk nie !! ;(

    ReplyDelete
  10. terbaekkk citer ni. ;)

    ReplyDelete
  11. mmg xleh tgk pun...filem lain ok jer... filem nie yg sangkut. admin tlg...

    ReplyDelete
  12. knapa x leyh nak nengok????

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate