*site temporarily under maintenance. external links might not work
Home » » Hanya Padamu Zehra TV3 Episod 01-11

Hanya Padamu Zehra TV3 Episod 01-11


Sinopsis Drama Bersiri Hanya Padamu Slot Zehra TV3
Cinta Hadir Tanpa Diduga
Suatu hari, Omar diserang strok dan tidak lama kemudian, dia meninggal dunia. Sejak itu, Sabariah menyeksa Adawiyah dan juga memberhentikan Adawiyah dari sekolah. Cikgu kecewa kerana Adawiyah merupakan antara pelajar terbaik dan calon harapan sekolah untuk mendapat 5A. Anak Sabariah, Bukhari (Zahiril Adzim) cuba menegur sikap ibunya tetapi tidak diendah oleh Sabariah. Pada masa yang sama, Bukhari mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Dua tahun kemudian, Bukhari berangkat ke Jepun untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang Sains Perikanan. Selepas pemergian Bukhari, Sabariah menghantar Adawiyah ke Rumah Anak Yatim Sinar Harapan. Di sana, Adawiyah dibuli oleh Sari yang dengki terhadapnya. Bukan itu sahaja, Adawiyah turut diugut oleh seorang pekerja kantin di rumah berkenaan. Sejak itu, Adawiyah hidup dalam ketakutan.
Lapan tahun kemudian, Arman (Beto Kusyairy), berusia 35 tahun, kelihatan sangat tertekan dan tidak terurus wajahnya bertembung dengan Adawiyah, yang sudah berusia 21 tahun, kelihatan ayu, sopan, lembut di tepi pantai. Adawiyah kemudiannya ke sebuah banglo untuk memulakan hari pertama sebagai guru kepada anak tuan punya banglo. Sebaik sahaja tiba, Adawiyah terkejut melihat Arman, tuan rumah di banglo tersebut.
Pada mulanya, Arman tidak yakin akan kemampuan Adawiyah untuk mendidik anaknya, Liliyana, sehinggalah Arman melihat sendiri perubahan pada anaknya yang sukar menerima orang baharu sebagai guru. Arman kemudiannya teringat, dia pernah menghadiahkan gelang kayu tasbih kepada kanak-kanak di Rumah Anak Yatim Sinar Harapan. Gelang itu masih dipakai oleh Adawiyah sehingga kini. Maka, terjalinlah hubungan antara Adawiyah dan Arman demi Liliyana.
Bukhari yang pulang dari Jepun mula menternak ikan dalam sangkar di kampung halamannya, Kampung Kuala Kubu. Ketika dia dan Adawiyah sedang berbual di telefon, muncul seseorang menjerut leher Adawiyah. Di kampung, Bukhari mendengar kekecohan itu melalui telefon, dia yakin Adawiyah dalam bahaya. Apakah yang berlaku kepada Adawiyah? Siapa pula yang menyerang Adawiyah di rumah banglo milik Arman? Ada sesuatu yang masih tidak diceritakan oleh Arman kepada Adawiyah dan benarkah hubungan Arman dengan Adawiyah hanya kerana Liliyana?
 Pengarah : Faisal Ishak
 Pelakon Hanya Padamu : Zahiril Adzim, Beto Kusyairy, Nazeera Sardi

Tonton Online :
Hanya Padamu Episod 01 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 02 - klik sini              Dailymotion - klik sini     
Hanya Padamu Episod 03 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 04 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 05 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 06 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 07 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 08 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 09 - klik sini              Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 10 -                          Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 11 -                          Dailymotion - klik sini
Hanya Padamu Episod 12 - 
Hanya Padamu Episod 13 - 

*site temporarily under maintenance. external links might not work


Cara tonton movie di cerita master

32 comments:

  1. admin, kenapa tak bole tgk ep 1? ada message "Internet Explorer cannot display the webpage".

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. youtube ada ce cuba tengok :)

      Delete
  3. tq bro. just kualiti je tak brape ok

    ReplyDelete
  4. salam bro nanti tolong uplodw telemovie bayangan rindu.. tenkiu

    ReplyDelete
  5. nak download link leh x?

    ReplyDelete
  6. tak faham ? mana pergi maknyaa liana ?

    ReplyDelete
  7. @strong heart: ada tu kat belakang rumah arman,rocky yang jaga.yang selalu adawiyah dengar orang jerit tuu itu lerr :)

    ReplyDelete
  8. kenapa die duduk blakang ek? ade sape2 boleh teka x?

    ReplyDelete
  9. mungkin dia tak waras sebab lepas kehilangan papa(ayah) dia..

    ReplyDelete
  10. salam admin, tolong reupload episod ni boleh tak. ade masalah part yg belakang, stuck..tq so much

    ReplyDelete
  11. just missed episode 7 tadi..and currently waiting for admin to upload it..cepat sikit please

    ReplyDelete
  12. salam admin....tolong upload episod 7...pleaseeeeeeeee...........

    ReplyDelete
  13. Thanks...sebab uploadkan episod 7....nak layan dulu....

    ReplyDelete
  14. admin..ada tak cite bayangan rindu lakonan beto..kalau ada pleaseeee ye upload...

    ReplyDelete
  15. terima kasih upload :) cerita ni best la..x sbr nk tgok ending!

    ReplyDelete
  16. tq upload. cerita nni sgt sgt best! beto mmg berlakon nmpk hidup. jln cerita pun menarik. mcm jln cerita novel jane eyre pun ade.

    ReplyDelete
  17. x sbr nk tggu ep.9!

    ReplyDelete
  18. hanya padamu episod 10 youtube ???

    ReplyDelete
  19. Ep10 YouTube pleaseeeee

    ReplyDelete
  20. ada sesiapa tahu kalau nak download dailymotion macam mana ?

    ReplyDelete
  21. download idm dulu..nnti automatik keluar 'download video from this page'...

    ReplyDelete
    Replies
    1. idm dah tak boleh pakai sebab limit sebulan aje :(

      Delete
    2. carilah crack ~, apa susah ~google kan aderr

      Delete
  22. tolong ajar boleh tak, aku dah google tadi tapi aku tak faham sangat. tq

    ReplyDelete
  23. episode 11..please

    ReplyDelete
  24. epd 10 n 11 youtube plez..

    ReplyDelete
  25. admin..sori lari topik sikit..ada tak citer 'bayangan rindu' lakonan beto dan nad zainal...

    ReplyDelete