*site temporarily under maintenance. external links might not work
Home » » Hantu Kapcai Full Movie

Hantu Kapcai Full Movie


TONTON ONLINE FILEM H4ANTU K4PC4I FULL STREAMING ONLINE YOUTUBE

Sinopsis Hantu Kapcai
Filem sulung arahan Ghaz Abu Bakar ini mengisahkan Ajib, seorang mat rempit yang meninggal dunia selepas terlibat dengan lumba haram. Dia menjadi roh yang terperangkap di antara dunia hidup dan mati. Bagi meneruskan 'kehidupan', dia perlu menyelesaikan masalah dengan keluarganya. Namun dia menyedari bahawa dia tidak berdaya untuk melakukan apa sahaja, sehinggalah dia sedar bahawa dirinya boleh dilihat oleh Ibrahim.

Klasifikasi: 18
Genre: Komedi / Seram
Tarikh Tayangan: 27 September 2012
Pengedar: UNITED STUDIOS
Pengarah: Ghaz Abu Bakar
Pelakon: Zizan Razak, Fizz Fairuz, Remy Ishak, Neelofa

Tonton Online:
tonton online - klik sini   download: link1-klik sini link2-klik sini



*site temporarily under maintenance. external links might not work


Cara tonton movie di cerita master

22 comments:

  1. admin...mn part 1 nyo...xleh tgk nii!!!!!!tolng.......

    ReplyDelete
  2. Blh tukar dload site tak? Limit exceeded.

    ReplyDelete
  3. suara ada.. tapi gamba tak smooth.. lagging gitu.. suara jalan dulu gamba terencat.. tolong upload alik..plsssssss

    ReplyDelete
  4. asl kosong je......???????????????

    ReplyDelete
  5. bro.jangan upload video kat dailymotion.dailymotion sucks.nak tengok video tunggu buffering.macam haram.upload kat youtube atau vimeo bro.

    ReplyDelete
  6. ...download link MAMPOS weii!!! nak download @Dailymotion pon boleh MAMPOS jugak, 1.99GB???!!!... upload lain link je... tq very nice admin..

    ReplyDelete
  7. xbuleh nk download plz. upload yg lain... tq :)

    ReplyDelete
  8. mcm mane nk download ..... tk blh pn.....

    ReplyDelete
  9. cari kat hulkshare antukapcai

    ReplyDelete
  10. x boleh download pon

    ReplyDelete
  11. mcm mna nk download kt youtube???search x de pon

    ReplyDelete
  12. camner nak download...........................

    ReplyDelete
  13. npa gan video ni...tgok skit..iklan...supa tngok tv3 ja

    ReplyDelete
  14. cam mane nak tengok x boleh pun

    ReplyDelete
  15. saya dpt download ok je

    ReplyDelete