Sepah The Movie Full Movie


Sinopsis Sepah The Movie
menceritakan tentang ragam tiga lelaki berstatus bujang yang bergelar pekerja kilang elektronik di sebuah kilang berhampiran pekan kampung mereka, dan mereka terlalu obses pada motor cross.

Sepah yang berkawan rapat serta mempunyai hobi yang sama sejak kecil lagi, terpaksa menghadapi peristiwa yang telah melahirkan konflik persahabatan mereka, semenjak kemunculan seorang gadis cantik bernama “Ayu sofea”, yang mana bertugas di bahagian kawalan kualiti di kilang elektronik tempat mereka bekerja.

Maka berlaku, strategi dan juga ragam tiga lelaki bujang ini didalam situasi untuk memenangi hati “Ayu sofea”. Gadis yang berkacukan melayu bugis itu sangat pandai menyesuaikan diri bila berhadapan dengan karenah dan juga ragam tiga bujang sepah. Terjadilah sketsa serta babak-babak yang kelihatan membodohkan diri sendiri serta buli membuli sewaktu tiga bujang itu mengatur strategi. Namun semuanya gagal.

Ketahui kisah selanjutnya dalam Sepah The Movie.

Pelakon Sepah The Movie:
Jep Sepah, Shuib Sepah, Mamat Sepah, Anzalna Nasir, Jehan Miskin, Ramona Zamzam, Azrul Raja Lawak, Pak Yus Rajalawak, Shiro Rajalawak, Talha Rajalawak

Trailer Sepah The Movie

Tonton Online:
klik sini

17 comments:

  1. Bila nak ke keluar sepah the movie ?

    ReplyDelete
  2. alahai.bila la nk keluar dkt astro first nie. dah tak sabar nk tgk nie

    ReplyDelete
  3. http://www.pinjamanperibadi-terbaik2u.blogspot.com/p/promosi-raya-loan-mbsb-43-25thn-100.html

    ReplyDelete
  4. Bile nk keluar ni??? Admin ni macam tk BUAT KEJE JE!!!!

    ReplyDelete
  5. mane cite nye fuckoff

    ReplyDelete
  6. ade gk yg bangang komen cm siot je..xretink sbar da...

    ReplyDelete
  7. Asal tak le download??

    ReplyDelete
  8. Menghampakan... KUMP SEPAH yang berbakat besar yapi jalan cerita yang amat menghampakan... secara peribadi cerita tak layak di bawa ke panggung cukup sekadar sebagai telemovie sahaja...

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate