Karlos TV3 Episode 01

Sinopsis Drama Karlos Slot Aksi TV3
Karlos menelusuri perjalanan hidup seorang remaja bernama Irwan Zaid (Johan As’ari) yang sering dipinggirkan di dalam keluarga terutama oleh bapanya sendiri, Rashid (Namron). Beliau disisihkan sehingga ibunya sendiri iaitu Zai (Sherlie Merlis) tidak mampu melakukan apa-apa. Rashid, seorang kaki judi yang sangat membenci Irwan dengan alasan yang tidak diketahui. Dendam dan marahnya pada anak ini sampai sanggup tidak memberikan belanja dan tidak mahu melihat Irwan ketika dia berada di rumah.

Tanpa perhatian dan kasih sayang seperti adik-beradiknya yang lain, Irwan cuba membina kehidupan di atas kakinya sendiri. Irwan belajar membaraikan motorsikal dari dua orang kawan barunya, Joe dan Qiwek.

Penduduk di Sentul mula resah dengan kes kehilangan motorsikal dan pada waktu yang sama, Inspektor Mahadhir (Azhar Sulaiman) ditugaskan menyiasat kes tersebut. Selepas sebulan memantau, Mahadhir berjaya menangkap Irwan. Irwan dibicarakan di mahkamah dan kemudian dihantar ke Pusat Pemulihan Akhlak Teluk Panglima. Di sana, Irwan mula mempelajari erti sebenar penderitaan.

Pengarah Karlos TV3
Feroz Kader bersama

Pelakon Karlos TV3
Johan As’ari, Syazwan Zulkifly, Namron, Sherlie Merlis, dibantu oleh Azhar Sulaiman, Leez Rosli, Elmy Moin, Ika Zulkifli, Nur Risteena dan Jay Iswazir.

Trailer/Promo

Tonton Online Karlos TV3
Karlos TV3 Episod 01 - youtube- klik sini     dailymotion- klik sini
Karlos TV3 Episod 02 - 
Karlos TV3 Episod 03 - 
Karlos TV3 Episod 04 - 
Karlos TV3 Episod 05 - 
Karlos TV3 Episod 06 - 
Karlos TV3 Episod 07 - 
Karlos TV3 Episod 08 - 
Karlos TV3 Episod 09 - 
Karlos TV3 Episod 10 - 
Karlos TV3 Episod 11 - 
Karlos TV3 Episod 12 - 
Karlos TV3 Episod 13 - 

3 comments:

  1. memang la best tapi.. ep yang lain mana? x ade upload pun?

    ReplyDelete
  2. -_- , ads je banyak , tapi videonye mana?

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate