Filem PE3 Full Movie


tonton online pe3 full movie farid kamil



sebuah filem komedi aksi arahan Farid Kamil menampilkan Kamal Adli, Farid Kamil, Diana Amir, Along Eyzendy dan ramai lagi bakal menemui penonton. Filem ini padat dengan aksi dan komedi baru.


Sinopsis Filem Pe3
Mengisahkan tentang kumpulan rompakan berprofil tinggi yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry. Kesemua mereka ini mempunyai kepakaran dan keistimewaan masing-masing.

Jerry seorang yang mahir dalam mengendalikan perisian komputer. Chat dan Siva pula merupakan anggota kumpulan yang patuh terhadap arahan ketua mereka. Dalam pada itu, Megat turut mempunyai seorang pembantu yang turut sama melancarkan setiap rompakan yang dirancang iaitu Fumi.

Kemasukkan Fumi dalam kumpulan ini bermula setelah beliau berkahwin dengan Lina, adik kandung Megat. Megat sentiasa menyusun dan merancang aktiviti rompakan yang memberi pulangan tinggi kepadanya. Antara aktiviti yang dilakukan oleh kumpulan Megat adalah seperti merompak kereta mewah, merompak bahan-bahan yang berkaitan dengan alatan komputer, wang tunai dan sebagainya.

Memiliki kumpulan yang cekap dan licik membuatkan mereka sentiasa terlepas dari pihak berkuasa. Dalam masa yang sama berbagai kejadian berlaku. Namun ianya tidak mematahkan semangat mereka untuk terus menjalankan rompakan yang dirancang. Namun begitu, rancangan rompakan yang ingin mereka lakukan akhirnya dapat dihidu oleh pihak berkuasa. Adakah kumpulan ini dapat meloloskan diri atau sebaliknya?

Tonton Online: klik sini


password : ceritamasterpe3

13 comments:

  1. Admin, yang ni tak boleh tengok online, dah kena block :)

    ReplyDelete
  2. Admin !tak boleh tengok la

    ReplyDelete
  3. update la plk admin..

    ReplyDelete
  4. eh..utube mmg la kne block..vid kt bwh tu..yg kedua tu ok je..thnx admin..cheers :)

    ReplyDelete
  5. Ape link nk tgk cite omputih yg mcm ceritamaster ni?yg guna ipad je.Xde flash player.

    ReplyDelete
  6. Admin! bleh tengok.
    passwd dia ... cabutehbuluku

    ReplyDelete
  7. tonton english movie online di http://movieazz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. xdapat nengokk :( huaaaa

    ReplyDelete
  9. pukimak link download ponn tde

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate