*site temporarily under maintenance. external links might not work
Home » » Filem Salam Cinta Full Movie

Filem Salam Cinta Full Movie


Sinopsis Salam Cinta
Salam Cinta mengisahkan tentang Amirul, pelakon yang menerima tawaran memegang watak lelaki yang kuat pegangan agama. Oleh kerana dibesarkan dalam suasana moden, dia ke sebuah kampung untuk bertemu seorang imam untuk mengetahui cara hidupnya.

Di kampung itu Amirul bertemu Laila dan jatuh cinta dengannya selepas melihat kelembutan, sikap rendah diri dan berbudi pekerti kepada keluarganya. Walaupun 'playboy', Amirul mula berubah sikap untuk memenangi hati Laila.

FILEM: Salam Cinta
ARAHAN: Azhari Mohd Zain
PELAKON: Kamal Adli dan Diana Amir
GENRE: Romantik
TAYANGAN: 6 September 2012

Tonton Online:
KLIK SINI



*site temporarily under maintenance. external links might not work


Cara tonton movie di cerita master

8 comments:

  1. laaa...knape kat nak abis x bleh tgk niiii,,..cite niii?????

    ReplyDelete
  2. sampai ke minit 58 terus hang takleh tengok dah, adminnn, macam mana nii. tak habis tengok lagi cerita ni :(

    ReplyDelete
  3. admin . tolong settlekan movie ni sbab tak dapat tgok habis . finishing movie pun xdpt nk tgok ni . :(

    ReplyDelete
  4. tu lah.. plz... nak tengok

    ReplyDelete