*site temporarily under maintenance. external links might not work
Home » » Drama Julia TV3 Episod 01-28

Drama Julia TV3 Episod 01-28


Sinopsis Drama Julia Slot Akasia TV3
Amir (Fizo Omar ) seorang yang agak nakal di sekolah, Amir telah ditangkap kerana merokok dan dikenakan hukuman rotan di hadapan guru-gurunya.

Amir juga ada hati dengan seorang gadis bernama Sofia lakonan Izreen Azminda, tetapi Sofia dengan selamba menolak cinta Amir, dan mengatakan dia tidak ada hati dengan Amir.

Sementara itu hubungan Amir dan Julia (lakonan Nabila Huda) semakin rapat, Julia berjaya merubah diri Amir dan Amir mulai menumpukan pelajarannya di sekolah.

Julia lakonan Nabila Huda, Fizo Omar dan Izreen Azminda. Menjalani pengambaran di Kuala Lumpur dan j Korea. Antara pelakon lain yang menjayakan drama ini ialah Iqram Dinzly, Fauziah Ghaous dan ramai lagi.

Tonton Online:
Drama Julia TV3 Episod 01 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 02 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 03 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 04 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 05 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 06 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 07 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 08 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 09 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 10 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 11 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 12 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 13 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 14 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 15 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 16 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 17 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 18 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 19 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 20 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 21 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 22 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 23 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 24 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 25 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 26 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 27 - klik sini
Drama Julia TV3 Episod 28 - klik sini




*site temporarily under maintenance. external links might not work


Cara tonton movie di cerita master

14 comments:

  1. please upload the next episode please! episod 13 ! :( ive beeeen patiently waitinggg.

    ReplyDelete
  2. Salam admin....episode 20 Blum upload?

    ReplyDelete
  3. Best drama ever!!!cant wait for the next episode..Thanks CeritaMaster for uploading this fabulous drama.

    ReplyDelete
  4. wahai admin sampai episod 24 je ?

    ReplyDelete
  5. Can't wait for the last 3 episodes! Love this drama! <3

    ReplyDelete
  6. Bencinya dengan Mak Azwan! Muka mintak kene tumbuk!

    ReplyDelete
  7. Aku rasa mak Azwan tuh memang gila lah. Nanti last, baru azwan tahu. Julia kawen dengan Amir and Ain mati time nk lahirkan sebab, ingt tak? Sofea pernah letk ubat kt air ain. I just guessing ~.~

    ReplyDelete
  8. I hope there will a Julia Season 2! :'( The ending is so sad :'(

    ReplyDelete
  9. Best drama.. I love the character held by julia. seorang yg sgt tabah even mcm2 dugaan. best ;-)

    ReplyDelete
  10. Best drama ni..tp tak suka endingnya..dialog pertuturan setiap pelakonnya sangat ringkas seolah - olah kita turut serta di dalamnya memerhatikan..perbualan yang biasa kita gunakan dalam kehidupan seharian..ayah Julia mengingatkan arwah bapa saya..sangat tegas dalam pergaulan anak - anak..tak sangka pula Ain sangat cemburu orgnya dan saya akui memang ada situasi begitu..suka Amir tetap menyayangi Julia..harap ada Julia 2 di mana Amir dan Julia bersatu, mereka mengenepikan perasaan demi kebahagiaan orang lain..

    ReplyDelete
  11. drama yg TEBAIK!! sume pelakon2 dapat melakonkan watak masing2 dgn baik... terutama skali watak izreen azminda sebagai sofia dapat membuatkan saya sgt membenci dgn nye... tak lupa jugak dgn nabila huda...dia jugak dapat membawak watak julia dgn baik. SYABAS utk mereka :))

    ReplyDelete