Adnan Sempit 2 Full Movie

Sinopsis Adnan Sempit

Adnan Sempit mengisahkan Adnan, seorang mat rempit anak yatim piatu yang dibela serta dijaga oleh makciknya sejak kecil selepas kematian ayahnya. Nadia dilahirkan dalam keluarga mewah dan stabil dalam kerjayanya. Nadia sering ditemani pembantu peribadinya,Wawa.Wawa adalah teman wanita kepada Bobby dan juga menjadi sahabat pada Adnan. Nadia pernah kecewa akibat putus cinta, menyebabkan Nadia susah dan takut untuk bercinta lagi. Sehinggalah pada suatu hari, rakan-rakannya merancang untuk membuat reunion party. Pada mulanya Nadia kurang bersetuju, tetapi Nadia disindir enggan pergi ke reunion tersebut kerana malu tiada teman lelaki. Nadia tercabar dan kebetulan Adnan lalu di hadapan mereka dengan tidak sengaja. Nadia terus menarik Adnan dan terus memperkenalkan Adnan adalah teman lelakinya.

Nadia berjinak-jinak dengan dunia Adnan sebagai seorang mat rempit dengan niat untuk mengenali Adnan dengan lebih mendalam. Nadia sangat teruja. sehinggalah satu kejadian berlaku di mana Zack telah cuba mengambil kesempatan pada Nadia dan Adnan menyerang sehingga menyebabkan pergaduhan besar. Nadia mula merasa tidak selesa serta memarahi Adnan dan semenjak kejadian itu Nadia mula rasa benci pada Adnan walaupun Adnan cuba memujuk.


Selain Intan dan Sam, filem Adnan Sempit turut dibintangi oleh Norliana Samsudin, Along (Raja Lawak), Cat Farish, Julia Hana, Angah (Raja Lawak), Zack (X-Factor), Hafidzuddin Fadzil dan ramai lagi.

Tonton Online:
KLIK SINI

17 comments:

  1. Dalam masa 30 hari suruh bertukar jadi "Transformers"? Hahahaha.. lawak la derr! :D

    ReplyDelete
  2. tak boleh tengok... private video katanyer... huhuhuuu... pls check...

    ReplyDelete
  3. adoi..xleh tgk r...

    ReplyDelete
  4. nak tgk lg kali ke 3 dh pn kne block..

    ReplyDelete
  5. Knapw tak boleh tngk >:\

    ReplyDelete
  6. Thank you very much for all your effort to upload the videos to the viewers .. I am looking forward to having you uploading more and more videos .. And i would like to say that the quality of the video is up to standard .. (:

    ReplyDelete
  7. Ape yang tak ble tengok... Org ble tengok... korg ckp tak ble plak... setupit..

    ReplyDelete
  8. ape yg x lehnye??
    aq leh jew tgok..

    ReplyDelete
  9. bkn xleh tgk !! k0rg yg ng0k ! hak3

    ReplyDelete
  10. Asal tak leh tgk

    ReplyDelete
  11. nape banyak cite xleh tengok...

    ReplyDelete
  12. Admin. Some report here. please take a note :

    Movie Adnan Sempit 2 dah kena blocked and claim dari Syarikat Metrowelth. So, need some new link movie. Maybe metrowelth dapat report ada video pirate. Thanks.

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate