Beret Hijau Episod 01-13(Akhir)


SINOPSIS BARET HIJAU
Beret Hijau mengisahkanh watak Haziq bermula daripada seorang budak kampung dan akhirnya menjadi anggota komando terlatih. Dalam kem latihan komando juga, Haziq bertemu musuh lamanya, Kamil lakonan Lan Mazlan. Di situlah tercetusnya konflik antara mereka.

Menerusi drama ini, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) cuba memberi pendedahan meluas kepada masyarakat tentang isu semasa yang ada kaitan dengan soal menjaga keamanan dan menangani ancaman pengganas. Ia bukan kisah lampau yang diperbaharui atau diceduk. Selain itu, drama ini bertujuan menarik minat golongan remaja yang suka lumba motosikal haram, berpeleseran atau terbabit dalam aktiviti tidak sihat.

Menariknya turut di ketengahkan peranan watak seorang komando perubatan yang bertugas merawat tentera tercedera dalam pertempuran. Watak ini sebenarnya penting dan menyumbang peranan besar dalam menjayakan sesebuah misi ketenteraan.

Selain itu diselitkan juga babak-babak percintaan yang bergerak seiring dengan episod-episod melibatkan kegiatan watak dikenali Abu Farsi dalam memperkukuhkan kumpulan Jemaah dan terlibat dalam pengaturan bekalan senjata di Asia Tenggara. Malah ada juga episod di mana Penempatan Markas Gerila Militan mula dibina dan pertubuhan di bawah pimpinan Abu Farsi mula melatih gerila dengan ilmu ketenteraan di bawah penasihat ketenteraan dari negeri asing.


TONTON ONLINE BERET HIJAU
Beret Hijau Episod 01 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 02 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 03 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 04 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 05 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 06 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 07 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 08 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 09 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 10 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 11 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 12 = KLIK SINI
Beret Hijau Episod 13 = KLIK SINI (akhir)


No comments:

Post a Comment

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate