Kubur Tak Bertanda


SINOPSIS KUBUR TAK BERTANDA

Kubur tak bertanda mengisahkan zein, pelajar malaysia yang menuntut di sebuah pusat pengajian tinggi di korea selatan. dia terjebak dalam kehidupan sosial sehingga melakukan perhubungan terlarang bersama kekasihnya kara (lakonan keum nim). kara hamil, tetapi zein bertanggungjawab kerana menganggap kara gadis yang terlalu sosial. kara tertekan dan zein pula menjauhkan diri.

kara mengungut mahu melaporkan kepada pihak polis dengan dakwaan zein memperkosanya.. tetapi zein tetap bertanggupjawab. zein hilang pertimbangan sehingga berlaku pergelutan dengan kara. dia memijak perut dan menendang sehingga kara pengsan dan berlumuran darah. zein menyangka kara mati dan membuangnya di dalam semak.

selepas tiga tahun, zein menghawini seorang pelajar malaysia bernama rita (lakonan yana samsudin). zein berubah laku apabila bergelar suami. apabila rita didapati hamil, kebahagian mereka mula diganggu oleh bayangan misteri. lebih menakutkan apabila mesin imbas mendapati bayi dalam kandungan rita menyerupai wajah kara. sikap rita juga mula berubah dengan memliki persamaan dengan kara dari segi pemilihan makanan, perhiasan dan pakaian.  zein bertambah pelik kenapa selepas sekian lama baru kini hidupnya diburu gelisah mengenai kara.

Tonton Online:
KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate