Stanza Cinta Watch Online Ep 01-13 (akhir)


Tonton Online Stanza Cinta Full Episod



Sinopsis Drama Stanza Cinta TV3

Drama Stanza Cinta ini membariskan pelakon ternama Aaron Aziz sebagai watak Irfan, Nur Fathia sebagai Amni Sorfina dan juga Fizz Fairuz sebagai Taufik untuk menerajui sebagai watak utama drama terbaru terbitan Grand Brilliance ini dan juga Along Kamarudin sebagai pengarah Drama Stanza Cinta.

Amni Sorfina (Nur Fathia) adalah seorang gadis yang tabah, lemah lembut dan penyayang. Sebagai seorang guru agama, Amni Sorfina sedaya upaya menjadi insan solehah dan tak lari dari dugaan hidup dan dilema. Watak Irfan (lakonan Aaron Aziz)sebagai tunang Amni yang sangat mencintai Amni dengan luhur dan ikhlas. Irfan pemuda yang baik, kacak dan kaya raya tetapi kurang ilmu didikan agama, agak manja dan tidak pandai berdikari. Manakala watak Taufik (lakonan Fizz Fairuz) pula adalah cinta pertama Amni. Taufik agak alim dan berpengetahuan tinggi dalam ilmu agama dan telah berjaya menambat hati Amni.

Bagaimanakah plot penceritaan Drama Stanza Cinta ini? Adakah Amni akan teruskan hubungan bersama tunangnya Irfan ataupun memperjuangkan cinta pertamanya dengan Taufik?


Tonton Online:
EP-01     EP-06   EP-11
EP-02     EP-07   EP-12
EP-03     EP-08   EP-13 (Akhir)
EP-04     EP-09
EP-05     EP-10

1 comment:

  1. npe tak ley tgk ???
    mmmm baru tgk smpai ep 7 ...
    mmmm tolong la ... nk tgk cite ni smpai abis

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate