Aku Bukan Tomboy Full Movie


Sinopsis Aku Bukan Tomboy:- Kehadiran farisa atau Eisha dalam hidup Harry dan Burn benar-benar mengubah pendirian dua jejaka terhadap gadis yang berpewatakan lelaki. Kali pertama melihat Farisa di sebalik topeng lelaki, mereka mula jatuh hati dengan gadis itu. Bermula dari zaman persekolahan yang penuh dengan dugaan kerana sering diganggu oleh beberapa orang pelajar ‘pengkid’ antaranya Bell dan Sam.
Tekanan disekolah yang dialami Farisa mendorongnya untuk mentransformasikan dirinya sebagai seorang yang berpesonaliti agresif dan kasar. Di sebalik penampilan bagai seorang lelaki, Farisa masih mempunyai naluri sebagai seorang gadis sejati. Perwatakan sebegini berterusan hingga ke alam pekerjaan sebagai penghantar pizza. Plot cerita bermula apabila Farisa dikejutkan dengan kemunculan dua jejaka , Harry dan Burn yang berhasrat menjalinkan hubungan istimewa dengannya. Satu dilema yang menuntut pertimbangan yang penuh cabaran.
Harry, seorang salesman jalanan yang terlebih dahulu menjalinkan hubungan mesra dengan Farisa merasa tergugat apabila Burn muncul sebagai rival yang mencetuskan perebutan. Dalam masa yang sama Farisa berdepan dengan konflik perbezaan darjat dan kedudukan Burn sebagai Eksekutif Junior di syarikat bapanya yang menyukarkan hubungan mereka. Di samping itu, Farisa secara kebetulan bertemu semula dengan Bell dan Sam (pengkid) yang turut berebut untuk menjadikannya sebagai pasangan mereka. Konflik cinta tiga segi yang berbeza senario telah mewarnai catatan kehidupan Farisa, si gadis tomboy. Persoalan adakah pengorbanan yang dituntut dalam dilema percintaa Farisa? Semuanya akan terjawab dalam “AKU BUKAN TOMBOY” sebuah filem bergenre aksi komedi romantik.

Tajuk Filem:
Aku Bukan Tomboy

Pengarah: Syamsul Yusof

Penerbit: Skop Production Sdn. Bhd.

Dipawagam: 17 November 2011

Pelakon Aku Bukan Tomboy:
Syamsul Yusof
Scha
Salina Saibi
Shaheizy Sam
Sheera

KLIK SINI

25 comments:

  1. dekat watch now ada klik sini kan??
    klik tu pastu akan open kat new tab
    kat situ klik kat SKIP AD
    nanti adalaa ctenya..
    not badlaa cte aku bukan tomboy
    klaka gak
    heheee

    ReplyDelete
  2. dh remove la berk..

    ReplyDelete
  3. tngok yg PART ,, FULL x leh tngok :)

    ReplyDelete
  4. ADMIN : if ta ada cerita . ta payah nak buad blog pum . penad nak klik sana sini tpy cerita ta ada pum . cuba buad betul-2 . kami nie myokong blog anda .

    ReplyDelete
  5. ade la . .klu korang pndai bukak r . .

    ReplyDelete
  6. kenape ta bole na tgok nie?? bwu jew start da stop.. ??

    ReplyDelete
  7. boleh tonton tpi kdg2 , trsekt2 , hurm , x pew lrh , aslkn bley tonton sdh ,

    ReplyDelete
  8. anad igin toton , klik lrh di ats 2 , bkn klik di cara menonton 2 ,yg ada tulis KLIK SINI , bila tnjuk dkt si2 akn jdi itm , huuxx , mdh kn ,

    ReplyDelete
  9. x bley download je ke? huhu--

    ReplyDelete
  10. x aci ar, kat opis blocked youtube, uwaaaaa
    sume cite sini byk link dr youtube, x aciiiii
    aci aci bukak pintuu...

    ReplyDelete
  11. ni ble tonton je aku down load je 2-3 movie pas2 tonton bru gerek.... xde pn sngkot2 cm bese je cm tngok dvd.....

    ReplyDelete
  12. admin, songlap ada x?

    ReplyDelete
  13. cerita x full la..

    ReplyDelete
  14. kenapa bila nak download ja dia suruh letak num fon bagai ? memang tuh cara dia ka?risau juga nak bg num kat dalam internet ni.

    ReplyDelete

*site temporarily under maintenance. external links might not work

nrelate